Thursday, April 29, 2010

katak ongong,hantu?



hai.pernah jumpa hantu?
apa?
xtau apa tu hantu?
awat bodo sangat?

hantu ni natang ni.
hah buleh cakap kat aku aku pon bodo jugak.
aku lapaq sorbet weh,.
oke dah keluaq topik.



penah jumpa hantu?
penah dengaq hantu mengilai?
sat.ampa xtau hantu ? nah mai baca ni
oke.penah dak jumpa?

aku?aku pernah dak?
hoho.


situasi 1 #
timetu aku darjah 3,
aku dulu memang buas,petang tu mak aku xbagi aku kluaq main,
aku kluaq jugak senyap2
sekali aku buat macam mana tah.
kaki aku berdarah.so aku balik rumah,aku xberani nak bagitau mak aku.
yala dah la xbagi pi kluaq men tetiba balik2 kaki berdarah.haih

bila dah kaki berdarah.aku dok keja elak dari mak aku.aku mandi xbagi kena kaki.pedih la oi.
lepastu malam
aku tidur paling awai.haha

tiba-tiba aku terbangun balik,
aku rasa macam kaki aku ada orang pegang.serious ni xtipu.buhung pon dak jugak.

dia warna hitam,semuaaaa hitam.aku nampak mata dia ja.kepala dia botaks.
dia macam hisap kaki aku yang berdarah tu.
lepas aku nampak2 tu,aku mamun time tu,so xtakot sangat la ;p
aku buat bunyi macam bunyi orang menggeliat di waktu pagi raya

patu dia nampak aku bergerak,dia macam lari pi kat langsir.tapi mata dia dok tengok aku,
aku dapat baca dari bebola mata dia dia macam takot aku bangun.

patu aku tidoq buat bodo ja.ngantok la.esok tu baru terpikiaq.hahaha


adakah dia edward cullen yang datang malam-malam nak tengok i? :">
KALAU EDWARD CULLEN BETOI,MAI LA LAGI.
KALAU DAK,JANGAN DAH.

situasi 2 #
oke aku terjangkau umoq sikit.
ni patutnya situasi 1,tapi aku malaih nak tukaq2 dah.bekpi la nk tukaq ka dak.bukannnya masok peksa.bukannya ada 'SEJARAH HIDUP AIFAA' pun kat skolah ampa.boo

time ni aku duk kat quaters SEKOLAH MENENGAH SAINS POKOK SENA. SAINA.
mama babah i cikgu kat sekolah tu la yu.
time tu ada jamuan dekat padang kot tak silap,
aku yang berumur 5 taun yang masih comel-comel macam suri cruise,juga melibatkan diri :">

lepastu aku balik sorang-sorang,
yesss dengan umoq 5 ton tuh,depa dok tawar nak teman aku tapi ai kan pemaluw,
so ai cakap lew i tanak.uhuhuhuhuhu
sebenaqnya aku nak tapi aku cakap takmau.hmm slalu camtu.

jadi nanti kalau ampa nak ajak aku kawin,

sapa sapa ja : aifaa,kawin jom
aku : xmau!!!!!!!!!!!


hat tu kes lain nah.gila hg satgi aku jawab aku xmau hampa dok ingat aku mau kawin.

ha oke.
lepastu aku balik,tu la first time aku dengaq suara hantu mengilai.
time tu maghrib if i'm not mistaken
aku dok jalan sorang-sorang pastu ada sora macam
'NGEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHE'
weh sumpah aku xtipu.aku ingat sampai la.
sora tu memang xboleh nak ikot.hmph.


pasepa aku cita ni kat ampa tah?
bekpi kat aku la noh.blog aku.


oke teruskan.


situasi 3 #




hmph,dah tadak situasi.
yang tu ja la kot yang aku ingat.
aku pernah katil aku bergoyang sendiri,
patu aku lari keluaq dari bilik dengan keadaan yang berpeluh²,
aku pernah jugak jadi dok tengah dok sorang,meh² tong sampah yang tolak tepi tu dia bukak tutup sendiri.
aku pernah duk kat tepi tandas.
dengaq macam ada orang dok guna tandas tapi dok tunggu3,
baru aku prasan tandas tu lampu xbukak pon.time tu malam.



so,apa cerita anda pula ye?

7 comments:

syed abu bakar said...

aifa ..
seram gila situasi pertama.
weh.memang ada natang tu, esok tgok lebam jaa.benda tu mai isap.
wee!! takut takut.

nqddnnrzm. said...

suri cruise tu anak aku la woit. jangan kau berani cemarkan nama beliyau. grr

wanhanisah said...

siries lawak
kmi xlrat nk gelak

Aida Amalina said...

tu suma rozmy body shop tu
dy obses kat hg dr hg 5ton dok ikot hg

teyhah said...

ceceyh..edwardcullen?pasan2..dya mai melawat aku ja..haha

aifaa said...

syed, haha.pagi esok tu kami tengok darah kami dah kering.patu bila mandi dah xpedih2 dah.heh

hg maksodkan aku anak hg?! :O

hanisahhhhhhhh lawak tang mana.isy

tu lah aida aku dok rasa lama dah.hmmp hmmph.nk bt cena aa?patut ka aku berterus terang aku suka dia?

err dia dok kat tepi aku neh.dok dating

farhan asyraf said...

ok.x dinafikan situasi 1 mmg seram.
tpi awak x pggei dia tidoq sebelah aifaa?mna la tau mmg betoi edward cullen. :P