Wednesday, April 07, 2010

kesalahan umum di sekolah.

haiiiiiiiii.
untuk makluman pembaca pembaca,cikgu harisson selaku mak mentua saya (haha gilo),merupakan guru besar di tingkatan 3.
walaupun dia berbadan kecil dan berpinggang ramping,jangan memain ngan dia.
tak pasai pasai satgi kena lari dataran.

disebabkan cikgu shon guru besar,
jadi cikgu shon telah menegur kanak-kanak-riang-form-3-bbd-yang-tak-terasa-nak-baca-buku nih,
cikgu shon cakap "kita nih dah bulan4,lagi 6bulan nak PMR.ada ka nak dan bca buku dari form 1 sampai form 3?ada lagi hat duk conteng-conteng whiteboard,duduk kat meja cikgu,time cikgu takdak xteringin nak pegang buku pun"

part lain kami buat bodoh,part conteng white board kami terasa sebab kami selalu conteng.hahaha

sebagai contoh ;



bagi sapa sapa yang taktau,aku pendek.
aku pendek dan kat aida aku sampai tahap dahi dia ja =________________=

saya baru ja dapat result US1 haritu,
not bad,but not good enough ;|

hehe,i lap u cikgu shon ♥

7 comments:

Aida Amalina said...

kan hg kata aku sorang ja

aifaa said...

aku gurau ja kot

syed abu bakar said...

ooo..sama arr weh..
kami kanak2 riang maha..hehe
brpa a aifa?

Anonymous said...

aku xpuas hti tgok mrkah us1.
-tiqa-

aifaa said...

syed : hmm.5a ja :((
tiqa : ceh,tapi exam ni hg oke.haiyh

the paan said...

tudia.5a ok la..
klu dkat smj 5a dah terlepas dri kna tibai dgn pengetua. hmmm

aifaa said...

ceh,teruk kot.
kelas kami banyak yg 8a/7a,malu :(