Monday, April 26, 2010

okay dah nak start cerita.

p/s : sediakan popcorn,tissue atau pisau kalau nak bunuh diri lepas baca.


al-kisahnya bermula pada aku berumur 10 tahun,
dia 12 aku 10,
dia laki aku laki pompuan,
dia ada upsr aku ada PMR peperiksaan akhir tahun.

ehem.
dia ni kawan abang aku.kiranya sama umoq dengan abang aku la.
bila dah macam tu,kiranya depa pi kelas tambahan waktu cuti sama2 la.
lepastu mak dia ehem² kawan dengan mak aku,
secara tidak langsung mak dia bz,dan dia terpaksa menumpang rumah dekat rumah aku.

lepastu dia ni rapat dengan adik aku,
bila dah rapat dengan adik,alah biasalah budak-budak,
adik aku mintak nombor phone dia.

bila dia dah dapat nombor phone dia,
adik aku yang tadak phone lagi time tu dia guna phone aku untuk hantaq mesej,
dia hantaq "hai abang *****************".
patu dia pon reply "ni sapa?" xingat dah aeh.

patu kami kenai kot situ la.
cis gila drama hang aifaa.
baru umoq 10ton gatai tahap kutu gigit.
























fcuk.
geli gila.

aku nak pi ketuk pala sat.xjadi nak cita.bai

7 comments:

arl said...

laa awat tak cita sampai habeh? hoho

syed abu bakar said...

haha..
pnceritaan yg baik.tapi trgantung..haha

Anonymous said...

TAK SANGGUP NAK CERITA SAMPAI HABEH

chapter 15 said...

nak penampaq? cita la lg. oke km tau

lepastu kami muncul and ngorat first prince ampa tu pastu ampa ngn kami betumbuk sampai jatuh dalam telaga. dlm tlaga tu ada magic yg boleh bawak kita kedunia fairytale. bila kita kluaq dr tlaga tu, ampa jadi snow white. km jadi cinderella. pastu firah ambik kisah kita dan karang buat buku, tadaaaaaaaa. yeyyyyy

Anonymous said...

cipakkkkkkkkkk.

ngorat pi lah dia xhensem pon wek :P
ha sajaa.kami jadi sleeping beauty!sbb kami suka tidoq.
ampa ber** beauty sbb suka be.r. ehem.



-aifrog

teyhah said...

haha..ngeh la ang..bwat aku tertanya tanya..

Anonymous said...

haha.hg sapa?




aiferok