Sunday, April 04, 2010

pengorbanan seorang kawan.

haha ceh.
lama dah dia mintak buat post ni,
tapi aku saja dok xbuat buat lagi.

disebabkan mutan selalu baca,
xkiralah sapa.
yang penting budak-budak 3bestari selalu baca blog aku ngan blog aida :P

mutan,muzz,hafiz,suraya kalau ada apa apa selalu cerita :P

disebabkan penghargaan aku terhadap depa ni,aku nak buat pantun kat depa.

untuk mutan :














haha xdak idea.
aida muzz smua,aku xdak idea.


pikiaq len kali.

untuk aida.

Lat tali lat,
Lai li tam plom,
bujang sepat merempat,

haha hat perenggan last cari sndri.
xdak idea.

oke dah bai

haha tudiaaaa post.buang masa baca ja.hahaha



saja bagi senang ingat science.cehceh

9 comments:

syed abu bakar said...

tami hafal dh jantung tu..
best oo..haha

.zarips said...

laaa bru nk blajaq jntung kaaa

Aida Amalina said...

otak hang
elok2 skit nah
BUJANG SEPAH
bukan
BUJANG SEPAT
kesian depa
hang ingat minah lodeh tipah lepat ka

aifaa said...

syed : haha,kami pun.baru hbeh chapter 3.excretion.ampa skolah bab brapa dah?

zarip : budak plkn xleh ckp byk.boo

aida : mana aku nak pi tau,xpalah aku kan capek :D

the paan said...

haha.bujang sepat.pastu merempat pulak.x leh blah gila.hahaha

aifaa skolah hmpa baru habeh bab jntung ka?

aifaa said...

haha,patu xtau nk ckp apa dah psai bujang sepat :P
sebenaqnya bujang sepah haha

xdak lah,chapter 4 dah.ampa?

syed abu bakar said...

reproduction..tapi nak ambih dh..wee..hehe

the paan said...

bab 4.esok habih la bab 4 kmi.
wee ;)

aifaa said...

:O! lajuuu!
kami baru nak masok.ngehhh!!!
menakutkan.