Thursday, April 22, 2010

weh.

aku malaih gila nak tuleh blog.
kalau ada cita apa2 aku tuleh na.
ciao..


hahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha





pentipu gilew aarghhh.

heh.kalau sapa2 dah jumpa aku tulis ni,aku kesah pa.
baca lah,aku dah xtau nak cerita kat mana.

1,
aku dah taklarat.
aku xpandai macam abang aku.
serious abang aku pandai.dia dapat 8A dalam PMR dia,
dan sekarang ni dia di MRSM Taiping.untuk pengetahuan semua,MRSM Taiping merupakan MRSM terbaik di Malaysia.top school di Mlaysia di tempat kedua.

aku?
aku hanyalah budak yang cepat lupa perkara yang cikgu dah ajar.
now I'm not the one who complain,
this is the truth.

cikgu H : aifaa dapat result geo b ha?abang kamu pandai sungguh.geo selalu dapat a.kalau dapat B tu memang jarang la.pandai sungguh abang dia,tapi kamu *tunjuk jari kat aku*

aku : *senyum ja*

get the picture now?

I don't blame anyone,its just me.I'm the one who is too lazy to study.

Ya Allah,bagilah Wan 'Aifaa Shafia jadi pandai dan mendapat 8A dalam PMR tahun 2010.Amin.

#2

aku ada kawan,dia laki.
haritu dia terpegang (aku anggap hg mcm terpegang,wlupun mungkin ada niat lain.Allahualam) belakang aku.
dalam hati memang aku sumpah seranah dah,tapi aku sabaq.
sebab hg kawan aku.
tapi sampai pgg kat blkg tu apa kes weh?aku pompuan,hg laki.
kita ni ada batas dia.kita bukan muhrim.hg xpaham lagi ka oi?

balik tu aku nangeh dalam bilik.patu mak aku mai tanya pasepa aku nangeh.
aku memula malas nak cerita,tapi last2 aku cerita jugak.

aku takut nanti jadi benda yang lagi besar,so aku cerita dulu yang ni.

aku bukan belen hg weh,
aku ada maruah.

kita umat Islam,kita penganut agama Islam,
i'm sure who know the limit between men and women.

tapi,aku dah maafkan hg dah.
xpa.aku harap hang baca ni.

kalau hang xbaca,sesiapa yang dah terbaca ni,tolong pi ketok pala dia sat.sruh dia baca.

aku dah maafkan hg,cuma aku belum ready nak berbaik ngan hg.oke?
cukuplah hubungan kita setakat pandang-memandang-tetapi-saling-tidak-menegur.

#3
haritu abang aku balik,
ondaway pi tesco

mummy : kawan mummy suka kat abang.dia kata bekenan kat abang.
aku : *tumpang syok sambil usik2 abang aku*
abang : huh?haha.sapa dia?
aku : cewah,satgi dia buat jadi menantu la tu.

tetiba,

mummy : dia kata shauqi ni sebelum buat keputusan apa-apa,dia pikiaq orang len dulu.aifaa tu lain sikit noh,dia buat ikut suka hati dia ja

aku : *dari dok syok,moody teruih*
tudia.sapa dia tu?bekpi la nak apa pon.sapadia kawan mummy tu?

mummy : xleh habaq la.uncle.

aku : uncle che nan?

mummy : ha.

aku : dah agak dahh,dia dari dulu dok xpuaih ati ngn adik.bla3

untuk orang hat dah ada anak,
aifaa tau anak2 uncle semua pandai2.
duk kat mrsm langkawi,top 3 students kat sana.
tapi jangan la hina aifaa,ni kira aifaa masih ok la ni xbuat perangai gilababi depan uncle.jangan la buat perangai uncle yang dah memang :@) tu sampai aifaa buat gilababi depan uncle ya?

:)


#4
aku ni pemlaaih gila.
serious pemalaih tahap xtau nak cerita.
mak aku suruh aku study aku men game,
aku online tahap kera xpenah online.
xtau nak buat macam mana.



5#
aku penah duk dalam bilik sehari suntuk.xkluaq lgsg.
mak aku selalu marah sebab dok dalam bilik ja,xkluaq.
dia dok tanya pasepa dok dlm bilik ja?xterasa nak kluaq ka?
patu bilik awat bersepah sangat?hoho.

mak,okay la tu kalau duk dalam bilik.

nasib baik adik x keluar rumah dengan jantan :)



lasty,

YA ALLAH,BAGILAH 'AIFAA DAPAT 8A DALAM PMR TAHUN NI.AMIN

3 comments:

chapter 15 said...

aifaaa lawak laaa. i miss your perangai. hampa pandaii. sure 8A punya laaa

Anonymous said...

ampa dapat baca ka yg kami tuleh tu?


-aifrog

Anonymous said...

dpt ngen
haha