Friday, April 02, 2010

why i like hanis zalikha.

hahaha ciss tajuk,
rasa macam nak penyek-penyek buat lempeng.
cakap pasal lempeng teringat cikgu zuraidah yang kelentong kata lempeng tu pizza
saya dok cakap lempeng tu pancake,dia kata takkkk.
patu lempeng kena masak bubuh simen sikit la.
cisssss

okay sambung kepada title di atas.
atau kalau ditranslatekan kepada bahasa melayu mengikut teori otak aifaa ialah 'kenapa saya suka hanis zalikha.'
tapi jika translate menggunakan teori otak google translate ialah
'mengapa saya seperti hanis zalikha'

saya seperti hanis zalikha?
meowww :3

jum buat perbandingan.
oke tengokni gambar hanis,



okay ni gambar saya ya,


HAHAHA OKE CEPAT CAKAP CISSSS!
okelah ini gambar yoona aka aifaa.haha.

okay itu salah satu sebab saya suka hanis zalikha :D
muka dia seiras-iras pelakon korea oh ai siiiii
eh okay pembetulan,muka macam yoona!

setuju?

yang kedua,saya sangat suka baca blog dia yang auw -auw -ayu-comel-teh tarik satuuuuu

dia merupakan seorang peragawati/model/orang yang pakai baju jenis macam-macam lepastu ada orang tangkap gambar kalau masih ada orang tak faham.

dia sangat lawak.video membuat jalan bulan sangat comel piwit piwit lah.

dan dia sangat cantik (saya dah ulang ni ke?)
peramah,okay lah tak pernah jumpa dia lagi tapi tengok blog sudah tau.cehceh

dan akhir sekali,













dia sangat kurus.

hanis,buat post macam mana nak kurus eyh? :)
HAHAHAHHAHHAHA

5 comments:

atiqahzahari said...

aku nak gemuk!

aifaa said...

nehhhhh

Anonymous said...

aifa..satu masa dulu masa ckgu t4 n t5 ckgu agak tembam lbh drp kamu.. when i'm in the univ.. ckgu jd kurus n slim like now... from 1986 -2010 ckgu maintain.. dont worry...

-FiNaZ- said...

same la..
minat hanis gak.
dlu2 jdi silent reader je tpi kblkgan nie rjin cmnet blog die.
2x jdi 1st cment entri die. =D

aifaa said...

cikgu ; awat kat u ckgu jadi kurus?cikgu jmpa suami cikgu aaa?haha.okeoke.tapi saya masih xjumpa limau nipis.

finaz : wiwiiii~!dia cantik kan kan :D