Tuesday, May 04, 2010

jiwang la sangat.

bayangkan ada orang hantar mesej macam ni untuk anda.

mesej satu.

"i like ________,
i love ________,
i want _______,
i swear to Allah will not lie to _______ that i like _____,love ____,"

*isikan tempat kosong dengan nama korunk.hiikhikhikkkkk

mesej kedua.

"xkan lepas dari jelingan mataku sekiranya _____ mlntas di tepiku,dihadapanku,dan di belakangku..tetap aku aku melindunginya,walau apa cara sekalipun..daripada gangguan sesiapa yang ingin menyakitinya.."

*isikan tempat kosong dengan name kowank yerpp.hikhik

mesej ketiga.

"ni btol la..aku memang minat btol² kat hang ________,please la,k hang cakap ja hang nak apa..dah la cantik macam BIDADARI..btol ni..pls la _________...AKU MEMERLUKANMU.."

*isikan tempat kosong dengan ais kacang.





fuhhh.cayaq habeh.

7 comments:

Anonymous said...

gila cair dgn ayat *tut* :O

-tiqa mls gila nk sign in-

Money And Intelligence said...

wtf?=.=

Anonymous said...

atiqah aku pon malas nk sign in :P

yeyeye semua suka ehem²

Anonymous said...

bleh mnang award JEJAKA YG BLEH BT AIFAA CAYAQ!

hahaha.

.tiqa.

Aiman Afiq said...

Owhh...Yeahh...ayat Qirin ke nie!!!

Aida Amalina said...

sesuai dgn hg yg reply msj tu lbh kurang sama ayat

kassim said...

go______ go.!!haha..