Sunday, June 13, 2010

.

awat budak2 skolah abah aku suka kata aku ni bodo hah?
tau la aku xlayak masok skolah SBP pon.
haaaaaa emo la ni.

post aku memang suka emo2 pon.
syok pa emo.
rasa macam nak mencarut tapi aku bukan jenih stai mencarut.
aku xreti.mai ajaq sat.
aku mencarut sorang2 dalam bilik.

tu pon bodo jugak.

xtau la nak cakap apa.

aku xpernah salahkan takdir.
jangan la cakap aku ni suka salahkan takdir.aku ada prasaan.
tolong jaga perasaan aku.





*menangis*











emo kan aku? :'(

udin hang manaaaaa waaaaaaaaa sedih
aida mana aidaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

3 comments:

wani said...

pedulikan apa org kata
go aipa go

Aida Amalina said...

hang x menikmati makanan ni tu hat jadi camni.
p menikmati kaih.makan buleh hilangkan semua emo emo ni.

faiz y. said...

hey, form 3 eh?
sme arr.
sem jer masalah kte,
dh usaha but still x berjaya. ish3.
sabar jer lah.