Saturday, June 05, 2010

hai.
semua oke?
hidup?
bgus.

aku sekarang bukan dalam keadaan yang baik pun,
nak kata teruk sangat pun dak,
ngam-ngam?aku xleh nak kata ngam-ngam jugak.
aku boleh katakan aku dalam posisi 40% baik dan selebihnya xbrapa baik.
xteruk sangat dan xngam-ngam sangat.

hidup sekarang?
depress.
macam nak tembak orang bagi mati.
hidup dengan periksa.
baca buku tapi keputusan priksa tetap teruk,
boifren curang,silap.bukan boifren.
baca 3buku rujukan tapi result sejarah C,
geografi xdapat jawab dengan baik,
tanah laterit untuk tanaman apa pun aku xtau,
kh dapat B,
aku rasa sorang cikgu kat sekolah aku ni benci aku.hmph.tah la.

macam-macam sangat berlaku.
kenapa aku tulis blog ni?

aku xtau.yang aku pasti,
aku senang lagi sekarang orang xbrapa baca blog aku en,
contohnya muzz xpon mutan yang selalu tengok blog aku dulu lani ingat dah brenti blog mesti xtengok dah.

aku xpandai macam abang aku.
paham dak?
AKU XPANDAI MACAM ABANG AKU.
AKU XPANDAI MACAM ABANG AKU.
AKU TAK PANDAI MACAM ABANG AKU

paham?

jadi tolong lah,
ya aku memang malas.jadi salah aku.abang aku rajin

5 comments:

aidafada said...

aifaa,jgn bca buku rujukan lor.amik buku teks yg pling bagussss.aiyak.
geog mmg kna gna buku rujukan lor.
aifaa rajin aih.no worries and no sweat.one day u will success in ur life!

nqddnnrzm. said...

kalo nenek depress ingat la cek kat sini :p

teyhah said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ni geo baca buku cikgu rusli! kenai dak?

Azizi Afiq said...

buat relax dah laa
duk feeling feeling apa
haha

:D