Thursday, September 23, 2010

hai semuaaaaaaaaaaaaaa.

hai.ya memang saya tak patot online pon.tapi tah,aku online ni pun sekejap ja.serious nah nahhh,sat ja.xlama mana aeh.

aku nak mintak maap.kat kawan2 yang aku xdan jumpa,kat pembaca2 gilatulis aka gilamati (otometikli cakap ni,teringat paan ngan syed.WOOT! pa habaq ampa 2?haha)

ahhhhhhh.okela PMR ada la lagi 5 hari.tolah buang ngn cuti.campoq cuti,tinggai lagi 9 hari.memang kritikal ja masa ni.aku tau.

aku nak mintak maaf.kat kawan-kawan,aku mintak maaf sangat2 kat hmpa semua.

hmmmm.aku rasa xbest harini.aku gaduh kat skolah.

untuk orang hat aku gaduh :

xpaham hang wei.serious.macam aida xpaham at,aku xpaham hg.sebab kita gaduh tu benda hang yg hantaq kat dalam fesbuk aku.patutnya aku yang marah kat hg.tapi aku yang kena mintak maaf kat hg.patu hg bt xlayan hg xmau cakap ngn aku.APA KES WEI? pelik kot.patutnya aku yang kena 'act' mcm hg act kat aku lani.terbalik.

hang ingat dak dlu kita kawan satu kelaih semua rapat ja? lani memang aku rasa.tahun ni memang kelas 3BESTARI MEMANG TAK BEST.nak kenang balik kita form 2 ka wei?perlu ka aku cita balek macam mana kelas form 2 dulu satu kelas semua xdak musuh pon,semua macam kawan rapat gila. apa dah jadi ni :"(

nah untuk kelas 3 bestari,baca ni.sedihnyaaaaaaaaaaaa,apa dah jadi kat kelas hingaq dulu,lani hingaq dengan benda gaduh! oh oh tapi saya pon ada tahap kemarahan,gila gila merapu saya pon memang marah saya boleh meletus,dan saya buleh aih mencarut.

dan saya nak mintak maaf.

disebabkan dah brapa kali aku mintak maaf hg xlayan,lani aku mintak maaf kat dalam blog walaupun aku xpasti APA SALAH AKU.


aku mintak maaf.

....




oke tamat! kepada aidamalina,atiqazahari,wanhanisah,aidadalila,syedabubakar,paanasyrap,syipakmajid,motan,teah,muzz,farahizmin,pikah,cheknot.


selamat menjawab.semoga kita berjaya dalam PMR dan dapat bagi ibu bapa kita bangga.


"Ya Allah Ya Tuhanku,
kau permudahkanlah urusan kami,
lancarkan pembukaan minda kami,
cerdikkan akal kami bagi menjawab peperiksaan ini Ya Allah.
kau kurniakanlah kejayaan buat kami,
keluarkanlah air mata daripada mata bapa dan bonda kami air mata kegembiraan,

Ya Allah Ya Tuhanku,
tabahkanlah hati kami jika perjalanan tersebut tidak tercapai,
elakkanlah kami daripada berputus asa atas kegagalan itu Ya Allah,
sesungguhnya Kau amat mengetahui sesuatu daripada kami yang tidak mengetahui apa-apa."

Amin Ya Rabbal'alamin

semoga kita dianugerahkan kejayaan.selamat menjawab! doakan kami calon PMR 2010 :)

3 comments:

syed abu bakar said...

khabar baik. oh ya ! hari tu ada nampak aifa kat QS lalu sebelah jea. mungkin ampa xperasan kot. aifa pakai baju ungu.teruja nmpak ampa.hehe

aminn .. semoga impian , angan angan ,dan doa kita menjadi kenyataan.good luck aifa =D

atiqah zahari said...

ty macek :D

Widad Nash said...

epaa. at ngan cheknot pasangan bahagia ka? :P