Sunday, October 24, 2010

pertandingan mencari suami atau bini!

24 haribulan sepuluh dua ribu sepoloh.
tarikh ni memang sapa yang dah kemaruk nak kawin lepas PMR tak mai sekolah memang ishhhhhh,rugi.
sapa-sapa yang angkat tangan masa cikgu Harisson Ramli tanya sapa nak kawin lepas PMR memang sangat sangat ehem puih rugi. So,padan muka.

Sekolah saya telah membuat satu pertandingan memasak sempena aktiviti selepas PMR.
saya?
saya tak masuk pun.
saya jadi juri.
hihihi.


memang best siott,mula-mula main bola baling. Aku dok lari sana sini sebab nak ligan bola sekali tak dapat pon (T_T). Lepastu ada satu moment tu aku dapat bola dan aku jadi mcm excited gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,DAN AKU LARI P ARAH GOL PIHAK LAWAN.

aku pon tak tau pasepa buat lagutu.



TEAM TEAM AKU DENGAN TEAM PIHAK LAWAN SEMUA JADI MACAM =)) *sila try dekat YM ya*

aku lagi la nak tergelak.memang lawak gilaaaaa.memalukan diri sewndiwriw pown adeww


then lepas rehat,kami pon nak start dah la pertandingan memasak.tema dia nasik goreng.

sebenaqnya ni last-minutes-plan. Kami nak masuk pertandingan ni pada hari Sabtu (23/10/2010) masa time petang.tu pon lepas Afiqah bagitau kata ada tempat kosong lagi.ihihihihi

so kami buat la Menu,nama kumpulan kami A,E,I,O,U. taktau pasepa p buh camtu -__-


sebenaqnya nasik goreng kami ialah Nasi Goreng Pataya,tapi kami tukaq nama jadi "Nasi Goreng Kontroversi". aku pun tak tau pasepa,ni semua Aida punya idea hahaha



ALL THIS PHOTOS THANKS TO AIDA AMALINA.
check out her awesome blog, www.aidaamalina.blogspot.com

*jari hanisah

preparing the menu.


kami masuk dalam Group Sesi ke 2,so time tengok sesi 1 kami dok book tempat dah nak dapur ni,nak dapur ni.bla3 at the end kami pilih dapur orang yang dah guna jugak T_T





abaikan muka aku yg mcm makcik (=__=")



"wei aida kita kena buat macam kita tekun"
"oke ready"

dan lahirlah gambaq ni.


shafiyna macam "eh?"
cikgu macam " tangkap gambaq saya aa?"

dannnnnnnnnnnnnnn.jengjengjengggg!
kami start masak!!

fuhh memang kelam awai2 tu.dok bawak keluaq bahan2.aku dok cuak takot ayam aku bawak sikit.sekali depa kata banyak :P
aku xpenah try pon nasik goreng ni,tapi hentam promo ja.

tumis bawang buh sos tiram buh kicap buh ayam buh sayoq buh nasik buh planta.

yummeh!!




konon fokus O_O


kakak aida potong sayurrr ihihihi


aku tension gambaq hanisah time masak xdak T_T


dannnnnnnn,ini dia!







DARIPADA NASI GORENG PATAYA JADI NASI GORENG MUMIA.


okay good.
lepastu aku nak buat minuman,aku nak buat ala-ala bentuk rabbit la konon.
TAPI MAI MAI TANG NAK POTONG TU AKU LUPA CENA HAHAHAHHAHAHA



hahahhaa.cara yang betoi sila ke sini ya http://hanamemories.blogspot.com/2010/10/apple-rabbits.html


oh btw,tu ayaq epal twister :P

disebabkan gambaq hanisah xdak,tapi aku nak buh jugak.bersalah oo kalau xbuh!




wan1+wan2=wan3


ni cikgu mahdin.cikgu ni tau2 kata kami bawak ice cream untuk dessert teruih dia mai bawak bekas nak makan ice cream.
patu time dia nak rasa makanan dia guna bekas ice cream yang sama untuk rasa air epal kami.
patu dia kata "AWAT AYAQ NI RASA BELAIN!?"
padahai dia campoq bekaih tu dengan coklat :|
xpalah.atleast dia cakap "kalau tambah soda lagi sedap" haha.



testing!

ni pulak geng laki.dia ni memang perghhhhhhhhhh.
tobat calon laki num 30.xleh num 1.



nah ni dia makanan dia !



dan ada sorang cikgu ni suruh aida tangkap gambar,


dan ini






dah tamat =)

last sekali,saksikan lah!



dan



sebab depa memainkan peranan penting pada harini dan gambaq depa tak brapa ada sangat pun.hueh



ALL THOSE PHOTOS THANKS TO AIDA AMALINA BT ABD RAHIM.

CHECK OUR HER BLOG, www.aidaamalina.blogspot.com

No comments: