Monday, October 11, 2010

testing testing

1.hai.

2.untuk pengetahuan pembaca²,saya pompuan

3.saya sebenaqnya dah tuleh belog selama setahun lebih-lebih dan sekarang sambong tuleh balek.

4.saya rasa saya sangat karan menulis lani.

5.saya rasa antu suka kat orang penakot sebab tu saya selalu dengaq pelik²

6.bagi orang bukan orang Kedah,dengaq adalah dengar.

7.saya seorang yang penakut.

8.dulu masa saya tengok cerita Momok kat tv3 dengan sepupu saya kat Terengganu,saya jerit "ahhhh!!" sebab nampak antu tu terbang kot ataih time bomoh tu nak balik nek gerek.

9.untuk orang budak Kedah sekali lagi,gerek adalah basikal.

10.dulu saya rasa saya gemuk dan dengan kependekkan saya yang hanya 150cm++ dan 155cm-- ni berat saya mencecah 51kg!! ;O

11.lani saya rasa saya tak gemok dah :P

12. post nomot 11 jangan percaya.saya muhong.

13.kalau saya rindu seseorang tu,saya akan tengok benda apa² patu teringat balek apa².contohnya macam NBK yang p Mesiaq (Mesir) lani,kadang² saya rasa macam nak antaq mesej kat dia tapi saya tau dia xkan balaih so saya hanya bayang gigi dia hat macam arnab hat lebih kurang cheknot.serious tak tipu.

14.time post ni di-postkan saya tadak depan komputer sebab ni auto.

15. mungkin time pembaca² hat baca ni bagi calon² PMR 2010 yang ambil 8 subjek dah merdeka.





16. saya lepasan UPSR dan kini lepasan PMR!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

Anonymous said...

btol ka 51kg?
ka 60?
haha.

aifaa said...

pulun la hg muzz

Widad Nash said...

epaaa.
gg kami lawa dak? saja tanya :p

aifaa said...

gigi ampa mcm gigi kami

nur cheknot said...

bukan 149.9.9cm ka?