Saturday, November 06, 2010

banjir,sapa kata best?

okay so ni first time aku alami banjir.
tersangat lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rasa macam nak nangis setiap masa.
dulu aku dok pikiaq "wahhh bestnya banjir.boleh main air!"
lepastu lani rasa macam nak keriyau macam budak kecik.

habis banjir kena angkat balik meja-meja,televisyen,kerusi,sofa turun bawah balik.
haih alangkah sedihnya angkat barang-barang tanpa bantuan lelaki kacak :(
jadi konklusinya,kalau nak banjir kena ada lelaki kacak.
eh eh apa konklusi ni.
tak habis cerita lagi.

and anyway,bagi sapa-sapa yang tertanya-tanya awat aku lama sangat tak online sampai seminggu? (BETOI lama)
banjir baru 4 hari ja tapi aku tak online dari minggu lepas kerana....
jengjengjenggggggggggggggggggg

sila buat muka cuak nak tau

tok aku nak balik rumah dia nak tengok anak bongsu dia.hehuho
maka saya yang cucu yang baik p la ikut jugak.
lepastu hari isnin tu tok menakan aku datang rumah nak hantar adik aku p penang ada medical check-up,
tak palah pi hari isnin tu SAYA SANGAT SERONOK TAUUUU
TENGOK-TENGOK BALIK RUMAH HARI SELASA TU TOK SAYE TAKNAK BALIK LAGI

"AH TAKNAK TAKNAK,TANAKKKKKKKK BALIK RUMAH ADIK!"

dengan jelas tu bukan tok aku yang cakap.

makan eh maka aku pun rela la tak tidoq rumah aku p tidoq rumah tok aku jugak~~~~

ni semua banjir punya pasal.tapi takpa,redha ja la.banjir punya pasal!


dan saksikan video aku jadi wartawan untuk ABC.COM (ni aidadalila yang cakap.hehe)


HAHAHA TAK BULEH BUH.
takpalah tengok kat fesbuk aida dah la nah nahhh
nah link diewww tawww,
click sini

last sekali,
sila saksikan gambar makcik cantik




sila bunuh diri sekarang.

5 comments:

Anonymous said...

tudia!
comei nya macek tu!
=_="

Aida Amalina said...

homo

nqddnnrzm. said...

sexual

syed abu bakar said...

hahaha ! mak cik pejam mata cek

aifaa said...

anon : mesti ni muzz
aida : homo
naqi : sapien
syed : nak bukak mata takot terkeluaq.pejam p la