Monday, November 08, 2010

ini entry bosan wa cakap lu

malam kemarin,makcik dan pakcik gua sembang sama-sama gua.
diaorang ni masih muda,umur lingkungan 20++ jadi gua tak kisah la perangai diaorang lebih kurang remaja.
yang gua panas,pakcik gua ni cerita tentang hantu.
lu orang tahu la kan gua ni penakut orangnya.
tambah pulak time tu adik gua tidoQ kat rumah tok gua.
jadi gua tidoQ sorang,lagi takot la gua kan.

yang paling panas,pakcik gua ajak gua tengok cerita hantu 'Doom' kot.
cerita hantu Thailand.
pergh.
memang terbaik.
gua tak tengok pon.

habis tu macam mana gua tau kata cerita tu terbaik?
sebab semua cerita hantu terbaik,berjaya buat gua takut.
hakhak

jadi gua duduk atas masa tu jam dah pukul bertubi-tubi,
eh eh tersilap pulak.
kadang-kadang gua pOn heran,
kenapa Bahasa Melayu ni suka guna perkataan yang sama.
apasal yang pencipta tuh tak buat perkataan baru.
yela diorang yang lain bukan tahu pOn,dah nama pOn pencipta.
bubuh la kongkang ke,hakhak
kenapa kongkang?sebab gua teringat lOngkang.
hakhak

ishh,apsal gua cakap benda lain hah..
blog punya pasal la ni..
tak apa tak apa gua sambOng balik ya.
sapa-sapa nak tau baca post ni sampai habis ya,
gua tak boleh buat macam iklan " Tunggu selepas ini!",lepastu buat muka ;D dengan tangan cekedot yoww


*bayangkan Katy Perry buat muka macam tu,sebab muka gua macam muka dia..hakhak*


naik-naik atas,gua masuk bilik.
gua kunci bilik.
gua pasang lampu terang-terang.
eh manada,gua cuma tekan suis sahaja.
gua pon online sampai pukul 4 pagi,
cakap telefon konon nak bagi tak takot

memang perghhh..
rasanya kawan-kawan gua mesti heran,
"kenapa KatPer ni tidoQ lewat?bukan dia pukui 9 dah terbabas ka?"
KatPer tu nama panggilan manja gua yang dipanggil oleh kawan-kawan gua.
sebab muka gua macam Katy Perry banyak-banyak sket katanya..

jadi,gua nak terima kasih banyak-banyak la kat makcik n pakcik gua sebab cerita..
kan gua dah dapat pecah rekod..
memang pergh...







eh..apsal dok ber-gua gua nih?
hakhak..






seriously post ni macam barbie.

4 comments:

Aida Amalina said...

memang babi pon

Anonymous said...

ptot la lu dok on lg time gua off.
haha.
nseb baik gua x bg link hntu kt lu smalam.
hahaha.

-abu kassim

aifaa said...

aida : ep eppppp,apa barbie barbie ni

kassim : HAHAHHA AROM HG.aku bunuh hg tikam2 kalau bagi

farhan asyraf said...

katper? haha. style style
syok baca entri ni aifaa. lawak :D