Wednesday, November 10, 2010

ini first time yu,ai naik moto tau!

ok tajuk post aku tipu.pentipuw gilew.
bukan first time,dulu aku dok naik skuter dengan abah aku time kecik.
cuma time tu tak kenal lagi apa itu erti kelajuan,apa itu erti pakai helmet,apa itu erti letak kaki betul-betul dekat tempat letak kaki dia,apa erti muka kena angin sampai tak boleh bernafas (T_T)

tapi harini memang ugh gila.aku duduk kat rumah sorang2 mcm org PANDAI. patutnya aku p skolah ada lawatan,tapi dah konon nak teman tok aku so aku pon tak pi sekolah.then auntie aku tinggal aku p tengok tok aku,dia kata dia ingatkan aku tak mau p O.O

lepastu farah mai rumah. haha nice,dia ajak p rumah madam tolong bersihkan rumah.
aku malaih.so xmau p.
tapi farah berjaya mengorat aku dengan taktik comeinya dengan nak bagi syed arif jadi boifren aku.
aku pon oke teruih.

haha oke dak.

jadi aku pon naik la motor farah yang berwarna hijau hitam




dan bayangkan kami naik




pandai betoi hangpa semua bayang kami naik.
lepastu bayang pulak kami pakai baju.
aku baju colour purple farah baju colour hitam,aku tudung putih farah tudung hitam





ishhhhh hangpa memang pandai berimaginasi!
bila nak join spongebob ni!

then masa start nak naik motor tu,aku nak pakai helmet (aku ingat macam helmet naik kuda) sekali tersangkut dengan sepit daaaaaaaa
jadi farah hat suka gelak pon gelak sampai terduduk kat depan rumah aku.
sapa penah tengok farah gelak sila bayangkan sendiri.aku xsanggup nak lukeh -_-

oke bayangkan kami naik motor pakai helmet


*lukis gambar pakai helmet*



oke bayangkan hitam-hitam depan muka tu cermin helmet.aku eksaited gila sebab buleh bukak tutup bukak tutup.macam mask rider wooooo

sampai rumah madam,aku ngan farah kena potong gambaq2 yang rosak.
potong sampai sakit pinggang O.O
tapi xpa,ikhlas tolong haha ceih tolong buat tu ja (-.-)"

anyway,aku jumpa penguin kat sana.
bukan syaqirin nah.



this is penguin.

hmph macam gedik ja.
xpa xmau la penguin.



haha patu makan kat yesmeen sebab farah hingaq dia lapaq so ok bye




gedik tak gedik takkk.nak gedik gedikkkk hihihi

5 comments:

syed abu bakar said...

entry bersama spongefa .haha

Anonymous said...

fuerecdowcace

[url=http://healthplusrx.com/benefits-of-bromelain]benefits of bromelain[/url] Tuffsupleft

aifaa said...

syed : hai.i'm spongefa.warna saya oren

Anonymous said...

penguin = nawfal akram mora

farhan asyraf said...

haha. comei gila hampa lukis penguin tu :D