Saturday, November 27, 2010

kedatangan haji dan hajjah ke rumah o.o!

p/s : BLOG LAMBAT GILA NAK UPLOAD GAMBAQ,SO SAPA2 NAK TENGOK GAMBAQ SILA KE FESBUK CHAYER YERRRR



sedia maklum saya telah menjadi anak tanpa kedua ibu bapa dan telah mengharungi hari-hari bersama adik-adik serta abang saya dan dijaga bagaikan menatang minyak yang penuh oleh tok mama saya selama 46hari.

pui.ampa pkiaq bukan bukan dah pa baca intro?booo

okay,parents aku p haji masa hari last PMR,time aku paper KH (O.O)
depa datang sekolah then mummy bagi aku nasik dengan gulai abah masak and telur goreng :')
serious sedap.betoi ni!

kawan kawan duk tanya tak menangis ka? eh ehhh sapa kata tak menangis? saya menangis tapi depan Nahjihah dan Suraya saja sebab depa 2 nampak aku jumpa parents aku time tu.

dan dijadikan cerita,cepat depa pi,cepat la depa balik.sedar tak sedar dah 46hari dah pun.
selama sebulan lebih-lebih tu rumah aku ada makcik pakcik aku iaitu Kak Nadia n Abang Faris pun tidoq rumah aku for 2weeks kot?ingat dak lagi entry ni ? tu depa la.ahaha

aku ada bake satu Chocolate Cake ni resipi dari Makba aku.sedap,memang moist TAPI YANG SPOILKAN KEK AKU TU ADALAH FROSTING YANG AKU BUAT SENDIRI.HAHAHA WATA...


SAPA ADA FB DAN DAH TENGOK GAMBAR KEK AKU? eh eh tercaps lock pulak.sapa ada fb dan dah tengok gambar kek aku? sapa tak tengok lagi sila la add dan tengok :P

jadi sayew mrangkawp nanark bagie dye cantirk menawricks kaw memank daa boom! pon tukaq la chocolate kat atas tu.dan bertukar lah ia kepada!

kelik --> >http://www.facebook.com/photo.php?pid=1758104&l=9d472344ef&id=1121246881


aku pun order satu card ni HANDMADE okay,special untuk parents aku.warna dia kuning untuk favourite colour mummy and abah.thanks kak na for the beautiful card!sapa sapa nak beli?sila ke sini ya.

now aku p airport Kak Nadia hantaq,time tengah tunggu tu aku dok ready camera.padahai lambat lagi nak keluaq haha.dalam 10minit tunggu,akhirnya keluaq jugak mummy.ramai orang lain duk tunggu tok,tokwan,mak,abah pakcik makck depa.hehe,sekarang time aku pulak excited.

habis sesi peluk memeluk ehem ehem.mak aku dok sembang dengan kawan kawan dia patu abah aku dok sembang dengan geng Nivovo dia (+_+) owner Nivovo tu tegoq aku tapi aku tak cam patu aku tanya dia balik dia sapa padahai aku pon join Nivovo HAHAHA. (=___=)"

btw,Nivovo tu satu web untuk kita cari duit.nantilah aku post blog pasal Nivovo.

depa dok sembang,aku dok pikiaq bila nak bagi card ni?sekali Kak Nadia dah sampai dengan kereta,so aku pon panggil mummy walaupun kena interrupt depa sembang haha.and aku tunjuk.

so,

click--> http://www.facebook.com/photo.php?pid=1758141&l=887f809a74&id=1121246881">http://www.facebook.com/photo.php?pid=1758141&l=887f809a74&id=1121246881



:)

ehem.brenti kat Masjid Kepala Batas sat lepastu mummy and abah p buat sujud syukur.aku dengan Kak Nadia dok sembang pasal Muzium Perang,lepas aku p lawatan haritu dia pun p dengan suami dia saja 2ORANG DEPA.OMG.ahaks!

balik rumah kami makan macam2 wok! kek aku pon depa makan :P,laksa,nasik,kurma air zamzam etc

then aku call aida dia tak mandi lagi (T_T) so bla3 dia pun mai.
hazzim n tanim mai dalam 30 minit kemudian patu aku dok tangkap gambaq hazzim makan kek.nak tengok dia mati ka dak malam ni.then nawfal mai rumah.pergh.tangkap gambar jugak la.






meow.
bye

2 comments:

nadiayaya said...

Saya k.nadia yg hendsome tu hahahaha...ni add la akak kat fb. Bukak blog akak ada link fb kat c2. Owh btw, kek anda sedang menghantui saya disini. Sedap kot??!!!

aifaa said...

HAHAHAHHAHA. OKE MAKCIK NADIA.
ahh kek tu,nanti la bagi resipi ;p
tapi rasa macam tak sedap pon.haha boo :P:P