Wednesday, November 24, 2010

Sebab-sebab aku jadi penakut.

Rasanya ramai yang dah tau kata aku ni penakut,banyak jugak rasanya aku dok crita dalam blog ni pasal takut takut ni.aha
tapi dulu aku berani wo,serious tak tipu.tau dak lani aku tidoq macam mana?
aku tidoq tapi pintu bilik aku aku bukak.paham dak?AKU BUKAK PINTU BILIK AKU.sebab pa?sebab aku takut.gelap sangat.ish.takleh pi gila.

dulu masa umur 5 tahun aku dah tidur sorang,hah berani tak berani.haha acewah.
lepastu pindah datang Jitra masa umur 6 tahun,masuk tadika apa semua malam-malam pun aku tidur sorang sorang.siap tutup pintu lagi yuuuu,apa yang buat saya berani masa tu saya baca surah Qursi sebelum tidur.tah taktau sebab apa lani tak se-be-ra-ni dulu.


eh,tau la! sapa kata tak tau?
taktau taktau saya taip ja,bukan kata.


Antara sebab aku penakut adalah :

1) Kawan time aku kecik dulu yakni anak kawan baik mak aku,iaitu Aqila. (Aida hang ingat dak Aqila?) dia bawak CD Child's Play,tau dak Child's Play tu apa?

taktau p tanya Encik Google.

okay,sebelum pindah Jitra,aku tidur sebilik dengan abang aku.
tidur atas katil single bed satu katil,satu katil.
katil aku tepi dinding,katil abang aku tepi tingkap.so bertentangan.
memang aku takut,tapi apa boleh buat?
aku nak lari p bilik makpak aku depa kunci pintu (T_T)

time tu aku serious dengki gila kat Shazni sebab boleh tidur dengan parents aku.hueh hu.
memang patut la aku tabuh dia lani.padan muka.

okay sambung,makpak aku (sat sat parents,sat sat makpak,mana satu?ahaha) dulu pon dok beli jugak cerita Chucky.
gila hapa dok tengok cerita tu alalalaaaaa,comelnya patung ni dok cakap gerak gerak
"Hi,I am Chucky" lepastu senyum.
dia jalan pergi depan lepastu tengok tengok belakang rupanya takda bateri.
hahahahahahahhahahahhahaha memang wata %@%$**%&%^%^#!!!!!

habis tengok cerita tu,malam nak tidur memang aku takut gila.
serious wei.dah la gelap.penerang yang ada dalam bilik hanyalah lampu kecik,so sila bayang macam mana ya budak umur 5 tahun tidur.

lepastu aku taktahan takut sangat dah walaupun ada-orang-lain-dalam-bilik-aku-yakni-abang-aku aku lari jugak.lari pi mana? pi tidoq dengan abang aku la.aku cakap kat abang aku

"choki,adik takut"

patu zzzzzzzz tidoq berimpit dengan dia awwww :")
sayangnye abang choki ihihi

tapi dulu abang aku p delete game The Sims aku so aku xmau sayang sangat.

OKAY NAK DIJADIKAN CERITA PASEPA AKU TAKUT LANI PULAK

dulu masa Aqila tu bawak mai cd Child's Play (haha tudia start dari awai balik tu haha mana watapak pon) aku pun tengok jugak,sanggup tengok jugak sebab Aqila orang KL,jarang datang kedah :") so aku pon tengok.habis tengok Child's Play tengok Hollow Man pulak.memang cari pasal gila (T_T) Aqila ni jenis berani,so dia tak takut.aku tanya dia tak takut ka?dia kata dakpun,ni dalam cerita jaa.bukannya depa boleh keluar dari tv.okay nice Aqila (>_>)

malam tu dia tidur rumah aku,so aku okay lagi.nak dijadikan cerita tu esoknya,time dia dah balik.

aku jadi takut gila.nak tidur guna selimut pon takut sebab dok pikiaq satgi teddy bear aku mai amek gergaji mai gergaji kaki aku (O_O)

jadi walaupun saya darjah 5,saya terus jugak melarikan diri ke bilik mak aku dan tidoq kat kaki dia.haha stai dak?



tudiaaaaaaaaaaaaaa baru satu sebab dah jadi satu post! haha! nanti update len! promise!





sila bayang ini Chucky





3 comments:

farhan asyraf said...

haha. aifaa aifaa.
terpengaruh gila no dgn cerita cerita macam tu.
style cerita hampa. thumbs up :)

hazwani yusof said...

haha chucky tu comel la!
tengok smpai seed of chucky?

aifaa said...

paan : ahahahha :D ish malu dandan lepaih baca komen ampa :P
tapi kami memang cepat terpengaruh pon,serious.sebab tu taktengok cita hantu >.<

wani : ahhahahaha COMEI PA.ish
tengok,tapi seed of chucky tu loklaq la :| aha.parents kami dulu fanatik chucky o.o :|