Monday, December 20, 2010

aku xdak mood.
seriously xpaham pasepa tetiba nak marah kami semua. kami taktau apa salah kami.atleast boleh bagitau sebab apa,ni dak.langsung tak pernah cakap dengan kami.sikit pun dak.brapa lama duk kat situ tapi senyum  pun jarang gila.eh jarang ka tak pernah langsung senyum dekat kami?tah la.susah macam ni.bukannya kami p kacau,dah depa tegoq.xkan nk tunjuk sombong belagak.


kalau macam tu semua tak payah kawan dengan laki.
okay pompuan pompuan semua,jangan duk kawan dengan laki sebab nanti kena cop gedik.

xdak mood gila2 ni.habeh down gila rasa.

xpa.jadilah nak jadi apa pun.benda dah lepas.
lani tau dah sebab apa langsung tak pernah nak senyum dekat kami semua.time nak balik salam pun aku mintak maaf tapi tah la.nk keluaq ayaq mata ja aku rasa.

xsuka la bila jadi macam ni.tapi takpa,aku tekad nak keluaq sekolah dah.kalau setiap kali p benda macam ni jadi,mood pun takdak.
xtau nak buat lagu mana dah.

okay sorry semua kedah riders sebab dah kecewakan hampa semua kan.
aku xdak niat langsung nak buat lagutu.taktau la kata tegur dah dianggap cop gedik.