Friday, December 24, 2010

first time dapat bunga

hai.sapa2 yang jadi friend aku dalam facebook mesti tau aku yang tengah frust menonggeng T_T
disebabkan tu jugak,mummy dan abah aku jadi risau sebab aku macam bebai tak keluar-bilik-asyik-asyik-menangis-whatever-
so tadi mummy bawak p secret recipe.lepastu aku jumpa patung dr rozmey aku tumbuk then lari okay okay dah lari tajuk.

balik-balik dari secret recipe tadi tiba-tiba ada  kakak sorang ni naik kereta proton saga kot tak silap.

"Aifaa ada?"
mummy : ada ada.sekejap ya
lepastu aku turun sebab mummy panggil and O.M.G.

dia bagi aku bunga.
bunga ni auntie Shuhada kawan mak aku bagi,dulu aku rapat dengan anak dia Shazrin Shafiqie oh so :")

suka.rasa nak lompat p kawin tapi nasib baik auntie shuhada tu perempuan O_O




*walaupun dapat 7a dapat jugak hadiah dan kad congratulation.hihi* :p


 okay konklusi dia kita kena la tumbuk patung doktor rozmey kalau pergi Secret Recipe dekat Jitra tu eh eh kita kena la bersyukur dapat brapa a dalam PMR (walaupun aku dok meroyan tak sangga) sebab SPM ada lagi!! kalau SPM gagal kita amek lagi!! HAHAHAHHA!!!





gambar terakhir sekadar untuk menggelikan.


sekian terima kasih dari saya karam sigh walia,tv3

No comments: