Thursday, December 23, 2010

nak buat macam mana,syukur ja la

-dalam kreta-

"mummy dah doa masa pergi Mekah yang terbaik untuk Aifaa pada Allah. Mesti ada hikmah. Jangan sedih2"

saya dapat 7a 1b ja.
b agama.
siapa sangka kan agama yang time trial dapat 92? -_-"

tahniah buat kawan baik saya,aida amalina yang mencapai 8a dalam PMR!
wan noor hanisah,atiqah zahari,alya hanisah,ainul asyikin.

jangan bimbang,saya okay.terkilan sikit jerrrrr

9 comments:

adyba said...

ok la tu aifaa..
congratsssss!!
(:

Aiman said...

ok la tu . 7a . kalu ak syok dah . haha

IRDINA ROSLI said...

TAHNIAHHHHH !

hazwani yusof said...

tahniah, :)
agama susah ka? sebab ada sorg kawan wani dapat 7a 1b jugak. b agama. apa2 pun oke la tu

amirahfuad said...

tahniah aifaa !

syed abu bakar said...

tahniah aifa.
tak mo sedih2
result elok tu :)
kirim salam kt ainul ya.
ucap kt dia tahniah .

Fatini Ismail said...

ehh.oke lar tuh..congrats ea !

farhan asyraf said...

7a dah cukup cemerlang aifaa :)
tahniah ya.

sabinesabri said...

Takpa adik, tahniah. Makba yakin apa yang berlaku tentu ada hikmahnya. Kadang2 kesedihan yang kita alami itu sebenarnya adalah penyebab sesuatu yang bakal membuat kita gembira kelak.