Sunday, December 12, 2010

nama saya satu.

hai.tengah buat apew tuu?cayep tengah uat cupcakes..uhuhu
oke dak,aku sebenaqnya lari dari buat cupcakes sat.aku penat gila ni.

nama awak apa?
dak,betul ni.saya tanya,nama awak apa?
nama saya WAN 'AIFAA SHAFIA.
ya,nama saya WAN 'AIFAA SHAFIA.
yaaaaa,nama saya WAN 'AIFAA SHAFIA.

kenapa saya ulang ulang nama saya?
suka hati saya la.saya yang taip.sapa suruh awak baca.
oke dak.

aku bukannya keturunan dari Kelantan,aku ni Terengganu la.abah aku orang Terengganu.ish rasanya aku dah cita dalam post lepas :\

okay,nak dijadikan cerita,ramai suka panggil aku wan.
hahah wan.hahhahahhahahahhaha wan.

ya wan.
wan tu apa.wan tu wan la.dok buat taktau pa.bukannya satu.

dulu2 aku tak suka orang panggei aku wan,sebab macam pelik gila.serious tak suka.
tak lama lepastu,aku dah dapat jawapan untuk aaku tak perlu membenci nama aku sendiri.

wan,hebat apa wan.wan tu satu.walaupun nama wan selalu ada dekat nama hampir2 last dalam list nama pelajar kelas,tapi saya kena suka wan.sebab wan tu nama saya.

tak lama saya dah okay dengan nama wan,cikgu sains sekolah rendah saya pun nama wan.
beliau sangat lawak.kenapa beliau lawak?kerana beliau lawak.har har har

suatu hari,cikgu wan berkata

"hampa semua jangan duk buat kurang ajaq dengan saya!!!"

*budak budak semua tengok,pasaipa cikgu tiba2 marah siap jerkah lagi*

*diam*

"lagi mau tanya pasepa! sudah terang lagi bersuluh!"

budakbudak : (O.O) ?

"kemarin saya jumpa kawan saya,dia kata HAI WAN"









okay barbie sikit sikit.

ala comei pa barbie.

7 comments:

pikato pikato :] said...

hg bukan ada qeja
=_____________=

wanhanisah said...

hai wan
nama saya pun wan
=__________=''

muzz izam said...

hahaha.
sama!
http://deylastrella.blogspot.com/2010/12/aku-bukan-orang-kelantan.html

btw, HAI WAN!

shazat said...

one two three, testing, testing, one, two, three....over

syed abu bakar said...

haha !
hai wan. kesian

Aiman said...

yeahh ,
cikgu wan zulkarnain . ckg sc . haha

aifaa said...

pkah : tau xpa.HAHA!

hanisah : haiwan.

muzz : yalaaaaaaaa :OOOOOOOOOOOOOO
samaaaaaa :OOOOOOOOOOOOOOO dia ni sapa?wahhh

shazat : ahahah awat panggei aku?eh hg tengah kira.okay.

syed : -____-" sejak cikgu tu cerita kat kelas aku kena ejek dengan kawan2

aima : tu laaaaaaaaaaaaaa.hahahaha geram gila