Friday, December 10, 2010

perang tepung

hai.saya angelina jolie.oke dak.
kemarin bday kawan aku,afiqah.plan3 kami nk buat kat tasik.oke sebenaqnya aku xplan pon.aku sebenaqnya xmau p sebab dok pikiaq xdan nak p sebab hari tu jugak aku baru balik dari Teganu.huahua
sekali balik2 pukui 5 ~~ :D

maksudnya?aku dan p la!! so aku pon p.
aku sampai lewat.muzz dok hantaq msj  "bila nak mai?"
patu afiqah pulak call,aku dok cakap merapu last last baru aku cakap haaaaa aku nk p dah la ni
aku dok msj ngn aida memula tu mak aku suruh p teruih.aku xmau.ahaha
mami ai  cuwuh naik beskal yuuu

so bila dah sampai,brad pitt pon kawin dengan saya.
kami hidup bahagia sampai dapat anak kami,tpi mulut anak kami macam mulut saya sikit2.hueh

disebabkan begitu,kami pun bahagia sampai ke hari ini.





ini mama dan papa saya

kami nak menyambut partayyy birthday adik saya,iaitu Nur Afiqah.
birthday party ini sangat meriah dan JUSTIN BIEBER serta JONAS juga datang memeriahkan lagi partayy.yeay!!!






belakang : justin bieber
depan : jonas

aumph.
selepas selesai berkemas2,kami pun menyanyikan potato (bday girl) lagu
eh dah menyanyikan mestilah lagu,apa la -_-

video

ngaum.wiwiwiwi

dan kami makan.

kemudian sampailah peringakt yang disukai ramai,tapi bday girl taktau.
ACARA BALING TEPUNG SECARA BERDUET BERAMAI RAMAI

nama dia suri cruise.












last last kena baling teloq.ahaha


sekian sahaja coretan budak gemok pada kali ini.


tengok gambaq baru sedaq aku gemok.cisssss

6 comments:

pikah said...

macem bangeng lg

syed abu bakar said...

wow ! best

nqddnnrzm. said...

jeneh perasan anak aku.

aifaa said...

pkah : bday sapa.mau tau.ahaha
syed : best!!!! kalau bday kena buat centu
naqi : yucks.jangan la samakan tom cruise tu dgn hg

muzz izam said...

nmpk sweet ja mama n papa u.
wahahah

nur cheknot said...

dakdak. papa dia ja sweet mama dia rock