Thursday, December 30, 2010

ringkasan tahun 2010 saya.

1.dapat kekal dalam kelas pertama. Alhamdulillah!
2.bergaduh dengan Muzzammil buat pertama kali.lol.
3.tapi lepastu baik balik.
4.marah dekat aida n hazzim sebab pekena aku
5.tak pi equin lama gila
6.dapat p sukma
7.sekali sukma cancel.
8.nawfal akram mengorat saya.huahua
9.sejarah dapat D,lepastu pulun gila2 sebab takut cikgu shon denda.
10-saya rasa Nur Afiqah dengan Nur Fathiah yang dah pindah kelas 3Bitara dah jauh dengan saya ;(
11-sukma kensel (sila rujuk number 6)
12-aku dengan aida bebai gila2
13-baik balik dengan muzz setelah berapa lama bebai xmau cakap ngn dia
14-dapat anak kucing :D
15-sedih abang mat coach equin dah pindah
16-budak2 ahmad tajuddin pulak pindah
17-3 bestari jumpa cikgu yang suruh buat KARANGAN SAYA SEBATANG STAPLER.
18- rapat dengan Wan Noor Hanisah dalam kelas!
19-art jadi topik utama aku,aida,shauqi,hazzim,syazwan danlain lain.
20-art nak jumpa aku dekat sekolah lepaih aida send mesej kat dia dalam facebook.siap sikat rambut dengan perfume wangi gilaaa.oh art :x
21-tidoq awai.tiap2 hari tidoq pkui 10.pkui 930malam dah mengantuk wooo
22-deactive facebook.
23-trial pmr dapat 4A4B tapi cikgu up dapat 6A2B
24-tahun yang saya dapat moved on dari bayangan (bayangan woo) sorang ni.seriously susah gila nak lupa  dia.
25-saya ada crush dekat sorang ni,dia dulu skolah  SMKBBD,lepastu pindah p sekolah len.dia bawak beg kasut.okay cukup pasal dia.saya jadi gila kat dia masa akhir taun form 2,then dia pindah hilang dah.tiba2 jumpa balik time hari anugerah saya gegeh balik.
26-saya ada blog satu lagi.tapi private.kawan2 rapat ja tau
27-PMR.
28- parents p haji pada hari last pmr :|
29- aku rasa macam aku boleh jawab semua paper pmr dengan bagus kecuali sc dengan kh.sayaa target b 2 paper tuh.
30-tinggal dengan tok mama,chaet,dengan auntie nadia n pakcik AFO.
31-aku rasa makcik nadia dengan pakcik AFO obses hantu. (sila baca ya makcik nadia! HAHA! :P)
32-shahmi is the most famous person in 3bestari.
33-aku rasa syaqirin agak pelik sikit (._.) tapi oh well thanks wei qirin.
34-saya masuk gamelan.
35-DAPAT P PENANG HORSE SHOW YEAH YEAH
36-jumpa lelaki hensem dekat penang.
37-muka burn sampai lani.
38-saya kuat cemburu :| tak kisah la apa jeneh cemburu tp mmg kuat jeles meles.tanya udin.
39-fes taim jumpa Nadirah Norzemi.dia tinggi dari saya.hmph
40-jerit dalam kereta yang udin drive.
41-udin p obesi wooo.saya bagi hadiah satu lukisan muka dia yg saya lukeh sendiri.huduh.tapi kesah pa.muka dia.lalalala
42-saya masih tk leh blah bila pikiaq pasal laki hensem dekat penang.
43-saya stop facebook,myspace,yahoo messenger,blog buat beberapa bulan sebab pmr.
44-aku terperangkap dalam banjir. Ya Allah,jangan la jadi dah banjir.doa banyak2 laa
45-sepanjang banjir tu,aku xturun langsung kat air banjir.geli.
46-dan sepanjang banjir tu jugak,aku rasa tok mama bebai dekat aku sebab duk takmau turun angkat barang yg tenggelam dek aku geli air banjir
47-aku reja tengok anime ja sepanjang cuti PMR (-_-)' sekolah pun p 5 hari ja kot lepas PMR.
48-saya jual cupcakes www.cuppycakesmonster.blogspot.com
49-farah dengan afiqah mai tidoq rumah aku <3
50-dapat p lawatan penang dengan aida n cheknot n hanisah <3 <3
51-beli baju 'save the world' yang sama untuk kami 3 orang.
52-rumah aku direnovate.bilik bawah tu pebesaq.
53-porch depan rumah aku ada kipas.aku tanya abah dia kata "senang nanti adik nak kawin tak payah panas2" :|
54- first time jumpa shah rezza sufyan!!!! hahahhahahaha wei aku karan jumpa hang! yeye abang shah.
55-aku tau takdak orang baca sampai habeh semua pun.
56- cukup la sampai ni.


57-oke satu lagi.habaq num brapa hampa suka.

18 comments:

Anonymous said...

:)

adyba said...

oke la mama p haji hari last pmr.
mak km p haji 1ST DAY SPM. woohoo );

nqddnnrzm. said...

jeles kat ssss

pikah anak perempuan pakman said...

wiuuwiiuuuwiuu

nadiayaya said...

Makcik nadia lagi minat pyscho path atau serial killer. hantu oklah...but obviously pakcik AFO mmg suka hantu...and he'll never regret it kalau terserempak dgn hantu2 berkenaan. Dia suka.

Ceqap Weyh said...

10 !

Aida Amalina said...

20 ! wei sakit gigiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

aifaa said...

anon : i think i know who are u.hehe

adibah : waaaaa lagi la.sedih noh time jawab parents xdak.tapi takpa! spm hampa dapat straight insyaAllah :)

naqi : haaaa tau xpa.jeleshnyew

pkah : wuwuuuuu kita len kelaih

kak nadia : macam pelek ja panggei makcik walaupun saja2 panggei sebab nak pekena.kak nadia balik la.makcik macam xsesuai gila :|
HAHAHAHA lawak laaa.nanti jum p camping ka apa yg pah cik nak buat dekat langkawi tu!

ceqap : AWAT BEST NUM 10 PADAHAI TU SEDIH

aida ; hg mmg obses art noh.semua bab art hg suka.oh awat sakit o.o

Anonymous said...

nope, u dont know me aifaa .
we've been chatting last year but not this year , i guess so .
heh , but i've been reading ur blog, its nice :)

Anonymous said...

qirin, qirin, qirin.. wahahha..

aifaa said...

anon1 : i would like to know you.if you don't mind,please tell me who are you!haha.fuhfuh tapi sapa yg chat ek?are you sure that person is me? o.o

anon2 : -.- femes betoi

muzz izam said...

i like num 2 n 13.
hahaha

Anonymous said...

i'm pretty sure abt that honey :)
u used to give me some really thoughtful advice,
& i'm a year younger than you
heee

Ceqap Weyh said...

okay , LAPAN !
8a ; ) HAHA

aifaa said...

anon : dear,i would really appreciate it if we could chat again.sorry kalau tak ingat.nanti tegur balik tau!kita chat dalam YM kah?

ceqap : aaaaaaaaa no komen num 8.haha
okeh! ceqap reza 8a 2011 ;)

Izzah said...

sukaaaaaa nomot lapan :)

Ceqap Weyh said...

21 !! bohong piang ! HAHA

aisyahshakirah said...

nombot 23 :)
sebab aifaa potong result trial kami!


nombot 56 pon layannn =,="

hahahhaha