Tuesday, December 14, 2010

sebab-sebab aku jadi penakut bahagian 2.

ish awat ramai sangat suruh sambung balik part ni?tau la suka baca blog aku pun ish!

hmm sorry aku tipu ampa.aku tak berniat pon.hahahahhaha oke dak! xdak orang suruh update pun okay T_T
tpi nakk tulis jugak  ehemm.

okay disebabkan sebab pertama aku ialah Chucky,sebab kedua aku pulak sebab

#aku suka dengar cerita hantu walaupun aku takut.
woo serious.haritu ada makcik/cikgu aku ada cerita pasal ada 'benda' ni,kalau kita baca doa pun dia ikut.

ada sorang ni naik moto time malam,jalan dekat jalan hutan.lepastu dia baca la ayat Qursi.tiba-tiba dengar suara orang jugak baca ayat Qursi macam ajuk dia.


hahahahahhahhahahhhaahhaahhahaa lepastu kita nak baca ayat apa.

hah lepastu JU-ON.
sapa tak penah tengok Ju-On habaq mai kat aku.nak bagi dia tengok kat rumah aku.mai mai.

aku xleh gila lepas tengok Ju-On masa darjah 2 dulu.takut gila2.
sampai nak masuk tandas pun aku takut sebab duk sorang2.
yala,dalam cerita tu kan ada time dia duk bershampoo patu tiba2 ada tangan pegang kepala dia.
okay sangat damn.tapi aku takut ada tangan keluar dari mangkuk tandas haaaaa haha mati. (o.o)

tapi serious,Ju-On bagi impak paling besar sebab apa aku jadi  penakut.

ingat dak lagi ada budak bunyi kucing dalam cerita tu?haaaa
aku takut nanti dia jadi dalam cerita tu bawah meja ada budak tu dok bunyi kucing.

tapi yang paling takut adalah masa JUON TU TETIBA KELUAR DARI SELIMUT TENGOK MUKA DIA HAHAHHA SLEGKNSKGHNBSKG FSAOENOHSRHGKSR GSLNGLSHNSLHR

serious la wei,lepas tengok cita ju on tu,aku tak guna selimut kot.lani ja guna balik.tak takut sngat dah.

amboih hg,takkan la Ju-On nak menghantui hang selama 7tahun kot (T_T)

hah tapi yang aku paaling takut sampai sekarang adalah bila tidur kat tempat bukan rumah aku.
bukan hotel.
maksud aku macam kita p kem ka, apa ka.


ish,macam mana nak p Penang nanti ni...










hah awat aku lukis aku macam aku tengah tidoq dalam coffin ja (T_T)







bersambung.... (haha takleh blah gila)

5 comments:

wanhanisah said...

kmi tgk crita juon sparuh ja.lpastu lapt kkak kmi rsak.xdn nk rsa tkut =.='

aifaa said...

HAHA.mai tengok rumah kami

wanhanisah said...

malu lah nk p tgk dkt rmah hmpa :">

HAHA!!!

aifaa said...

mai la.kita berpelukan.ceih.pui

wanhanisah said...

haha! tau pun ceih pui
tp kmi xkisah klu peluk hampa
aww <3