Saturday, February 05, 2011

3bestarians 2010?







what zeee.besh gileww.serious rindu gila classmates lama (-_-)"
aida dengan mutan dok kata nk buh cctv kat kelas aku lepastu nk tunjuk kat mak aku suruh masok science stream.ROFLMAO.

ok start :

"wei jum la buat jamuan.makan2 kat kfc.ajak la kawan2 kita..hehe"

"bila?!"

"sabtu ni..."


anis hazimah aka gani dok ajak aku p.tau rindu aku pon dok p asrama.
petu aku dok hantaq msj kat dia suruh p awai sbb aku pkui 230 dah keluaq nk p beli buku.sekali aku mai lewat :))

nek2 atas ddekat KFC jitra tu aku dok cari depa tang mana.petu tengok2 depa dok kat hujunggggggggg sekali.memang tersorok pun.aku tanya pasepa depa kata senang nk dating.pui.date pa.mutan sorang ja laki tau dak =))!!!

lepastu dok hingaq2 tangkap gambaq rebit untuk tahun baru cina,
aku suruh depa tukaq tempat.depa yg ikot cakap aku pun p la tukaq.

tau dak depa kata aku kuruih.yey





mai mai aida smpai dia kata aku nampak gemok.cis betoi.





habih makan kami dok p tangkap gambaq kat doktor rozmey punya patong.







aku sebenaqnya buat cara duduk dia dengan pegang remote control tapi xjadi sebab aida xtangkap full.pui


lepas pada tu.ehem2 atiqah mai patu depa p date ditemani pain hensem untuk makan kfc.org nk masok teknik la katakan (T_T).hue.lagi xdak kawan la aku.

patu tinggal aku ngn aida ngn motan ngn anis ja.hahahaha kami dok rakam video kat tepi yawata.aida dok hingaq busuk bau tandas.tapi aku xbau sgt pun.biasa ja.petu dok belakon jadi pengemis.what zeee.aku mula2 jadi patu aida kata aku FAI! HG XLH JADI PELAKON!

dengan itu saya undur diri dan bagi aida jadi pelakon dan saya jadi bini motan.ketepapui.

aida jadi pengemis (tapi serupa orang gila ja pon) dok nyanyi2 tepi jalan.patu org lalu ddok tarik2 seluaq.aku seorang pumpuan yg lawa telah menjadi mangsa tarikan seluar pengemis jalanan lari ke arah motan dan memberikan kfc pada pengemis.



what the punya storyline.aku baru pkiaq xleh pi gila story kita wei aida time tuleh blog ni.sungguh =___=

patu aku xsanggup dah.aku ngn mutan jalan petu mutan kata kat aku "buat2 xkenai dia buat2 xkenai" sebab dia dok jadi macam bomoh dok jampi jalan.petu anis stop then kami masok yawata =))!!


masok yawata sat.anis dah nk balik.abah dia dah sampai :(.dah la jarang jumpa dah.xpa.tp ksian dia jgk xleh jumpa "suami" dia wakaka.

kami dok dalam yawata dok ikot orang kapel naik escalator.petu turun p uncle john. (aida sebut johny cafe) dok pkiaq nk makan apa aida dok hingaq kata lapaq padahai baru makan ke ep ci.






petu p 7-eleven.then jumpa kawan haseef (nama hg padia lagi tah weh) lupa nama.hm.tapi aku tau nama hg ada z.petu dok ugut dia nk curi cd yuna.aida amek sample cd tu bawak keluaq -___-
petu dok tepi tu lama gila dia mcm xdak respon ja aida nk curi.bawak masok balik wlupun aida mcm cuak sebab ada kakak 7e yg len jaga.wakaka


then kami baru nk p yawata sebab nak cari berus gigi spongebob yg self brush erk aku xtau nama pa.mak aida dah smpai.aku tumpang aida.petu mutan tinggai sorang2.sayonara (aku kan org jepun)



sayang hampa semua :")




ok semua selamat ke asrama! aida,anis,nahjihah,atiqah (kalau p teknik).
wuwu tinggai aku ngn motan ja ;((

8 comments:

Shahirah Zainol said...

awat smua pakat pi teknik?

syed abu bakar said...

aida teknik ka ?
walaupun sikit,ampa semua sgt akhrab walaupun jarang jumpa.
semoga kekal persahabatan anda kekal sehingga akhir hayat :)

keyo zahari said...

model dr rozmey :D

aifaa said...

kak sheera : aida p sbp.yg xdpt sbp tapi dpt 8a depa p teknik.hue

syed : dakkk.sbp sains kubang pasu.hoho.xdak la.kami pun mcm hmpa dengan classmates hmpa la.mcm syifa apa smua ;D
dok asrama leklokkkk

keyo : HAHHAHAHA hg jadi model kfc sebab p 2 kali

fafofeh said...

cece aipaa slim dh ;)

fafofeh said...
This comment has been removed by the author.
aifaa said...

xslim laaaaa.sungguh.dalam gambaq memang la.mai sklah balik kita jumpa tobat xckp centu aih.haha

Anonymous said...

malu kot masuk 3kali. 4meja aku dok. haha. zaim saja !