Sunday, February 27, 2011

atiqah zahari




True Friend - Hannah Montana


ahh taktau apa nak cerita pasal hg. Kita kenal baru setahun lebih tapi aku dah anggap hang salah sorang best friends aku :)
dulu mula mula aku dok pikiaq hg ni budak baru.dlu aku meluat gilaaa kat hg.patu xlayan hg.bt taktau.patu hg pon kawan ngn orang lain.kesian kat hg.aku buli budak baru (-__-)"

tapi orang tua tua cakap,bila yang mula mula benci,nanti last last dia yang paling kita sayang.

and IT'SFREAKINGTRUE HAHHAHAHAHA


i love you atiqah zahari.ingat dak lagi hari kita pi aneka pertandingan mewarna tu :")
patu mak abah  kita sama2 p haji lepas pmr :")
now hg pulak nk p sbp :)

p leklok.



geli sikit2 buat post ni tapi tapiiiiiii take care! hang pandai.takkpayah dok cakap hg xreti ni xreti tu padahai dok dapat highest.take care! <3

No comments: