Tuesday, February 22, 2011

hepi besdei mamak!

tima kasih pembeli2 cuppycakes monster.saya masih terima tempahan.hm blog tu tak update sangat sebab banyak orang tempah dengan design lama.sapa2 ada design lain blh bgitau

hoho tudia masok promot bisnes.OKE SAT! tekan nuffnang dulu.tolong cayee.

so harini bday mak aku.22/2,malam tu aku wish kat mak aku pkui 12.mak aku tidoq awai.hm sama la aku pon.tapi mak aku laaagi awai.pkui 9 dah tidoq lelap dah.hihi.patu aku tidoq dengan ada sorang ni dok hantaq mesej hantu.blergh.TAKOTNYA

aku dah rancang,nk beli dekat mak aku tempat letak cake yg vantage.tambah harini pulak balik pukul 5.30 sebab ada kelas koku.aku masuk kadet polis dengan equin.TADI POLIS KENA KAWAD OWWKAYY.
farah izmin dok kawad natang setai gila.aku xtau pa.patu panas pulak.haiyh.xpalah anggap la kita berjemoq mcm omputeh tepi pantai walaupun kulit kita lebih dari omputih yg telah burn......

hm..


ahaha ok.patu ramaiii kawan2 aku semua pakat nk lari balik.TAPI PINTU PAGAQ TUTUP AHAHA.kami dikurung dalam sekolah.betoi.kot belakang pagaq tutup.pintu pagaq depan pakcik gat dok kawai depan.elok.padan muka alalala


pastu habis perjumpaan kadet polis,time tu dah pukul 3.30.ramai orang pakat dok lari balik.dengan moto apa semua lari balik ikut pagar depan shiuuu ja.pak gat pun buat taktau.patu aku jalan keluar,lintas jalan.p dekat kedai honey home decor ka nama?hmph tak ingat.tapi kedai kat depan tu la.













geli tengok gambaq..hmph teruih hilang mood nk apdet.bye

No comments: