Wednesday, February 02, 2011

udin,

WEH HANG BALIK MALAYSIA DAK?!
tadi aku dengaq berita depa kata nak amek pelajar2 malaysia balik.hihi

hg tau dak jadi gempaq gila kat rumah aku pasai hg.mak aku dok tanya "bukan kawan adik ada sorang dok kat mesir ka?"

see.
mak aku pun kenai hg.awh pemesnye naughtyboykid ni

petu hg tau dak lepas tengok berita aritu then baca blog hg,aku rasa macam setai gila.hg xrasa setai ka.buleh hg belakon jadi combat.pakai ken pelikat patu sarung kat muka macam ninja.

oke dakdak.aifaa.please be serious



*serious*

dengan ini,saya Wan 'Aifaa Shafia ingin mendoakan keselamatan Naqiuddin Norzemi agar dapat pulang ke Malaysia secepat mungkin. Saya juga berjanji,akan menjadi murid yang baik kepada bangsa,rakyat dan negara. Terima kasih guru-guru.


eh eh.



*tak serious balik*


sapadia xtau.




anyway,



eh eh terselit jam one piece pulak :P

5 comments:

nqddnnrzm. said...

nampak sangat rindu aku.

aifaa said...

bongek.xmau post pasai hg dah.bekpi kat hg bekpi bekpiiiiii

Izzie said...

*Ignores the entire post about nbk*

OH MY GOAT. CANTIK NYA JAM!

aifaa said...

*nk ignore post udin jgk*


OHMAIGOSHHH. CANTIKNYA DEFAULT BLOGGER BARU PERASAN HAHAHAHA

arl said...

tu yg gmbq budak kicik tu sapa? nbk ka? awat comei? hahahaha ;p