Monday, May 30, 2011

apa yang best tentang kuda.

1) bila dah main kuda dekat kedah ni, (kedah ja,negeri len aku taktausekianmaseh) otometikli akan wakil negeri sebab takdak daerah lain dah main.best kan?meow.

2) bila main kuda ni, kita akan rasa macam kita ni HOT sentap setaf stuff sebab tak ramai main.serious wok.tak ramai.wiwiwiwi.tidakkah anda rasa saya hot sebab saya buleh nek kuda? dak? ok biaq kat hampa.aku rasa aku hot nak buat cena

3) dapat usha laki hensem. aku taktau kat kedah ni wujud dak lagi istilah laki hensem ni sebab aku payah gila nak jumpa.bila pi lawan kat negeri2 len baru aku sedaq betapa banyaknya manusia kat dunia ni.ceih negeri negeri len konon.padahai baru p penang ja.blahla.

4) *sambungan dari yang ke 3* dan bila nampak laki hensem tersebut,otometikli kita akan rasa gegeh nak usha bersama rakan rakan lain.walaupun taste kucing liaq ni pelik dari yang lain,tapi tetap syok sebab gegeh. tau gegeh? gegeh tu macam taugeh.

5) *sambungan dari yang ke 3 dan 4* bila dah dapat laki idaman untuk diusha diri sendiri,akan rasa tersentap bila ada salah sorang kawan cakap "eh wei dia hensem gila!!!" pada laki hat kita minat tu.wei apa ni aku cakap dulu?! ok fine takpa aku tau nama dia hang taktau.

6) *sambungan dariyang ke 3,4 dan 5* bila dah tau nama lelaki idaman yang berkuda itu,balik dari lawan terus on facebook google nama dia pastu cari facebook.ok ni memang gegeh tahap takdak tahap.bila dah jumpa add dalam facebook terus hantar kat wall dia "THANKS APPROVING" walaupun sebelum ni xkira la sapa pun TAK PENAH HANTAQ CEMTU PON YOWWWW.

7) *sambungan dari 3,4,5 dan 6* bila dah hantar ke wall macam tu, lelaki idaman kacak hot akan balas dan mulalah berkomen komenan.sembang sangat lepastu konon nak nampak comel buat buat la merapu sikit sampai dah takdak idea nak cakap apa dah tapi nak komen lagi ngan dia AHAHAHAHA.



secara holistiknya, sukan berkuda bukan sahaja dapat menyihatkan badan,malah,dapat menggembirakan hati dan mengeratkan silaturrahim sesama manusia. hidup kuda! aukkkkk *stai bunyi kuda padei*