Saturday, May 28, 2011

jodoh

cakap pasal jodoh,sebenaqnya mak aku selalu atoqkan jodoh kat aku.ok bukan macam kawin paksa dalam cerita cinta apa smua tu.tapi best jugak kalau jadi cerita macam My Little Bride. aku nak dengan orang hensem2 ja

pasal laki hat mak aku selalu atuq tu,semestinya lah anak2 kawan dia yg dia rasa dia suka.pastu buat agreement sama2 and saling mengaku besan.aceyh.

mama saya jugak tak sabaq nak tunggu saya kawin dan suruh saya kawin awai.tapi saya dok pikiaq lani nak enjoy dulu,nak pi shopping,vacation,gedik gedik dengan kawan,nek kreta,nek roller coaster,shopping lagi,gedik gedik lagi dan sebagainya.

saya kesah? oh sayaa tak kesah sebab orang2 yang mama saya rekemen ni kadang2 hensem jugak.*cough*


alamak terbatuk pulak.eh eh gediknya.

oleh itu saya amek jalan iniasatif (betoi ka eja?)
setiap kali pi lawan kuda saya akan usha laki hensem!!! yes!!!!



ok memang takda kaitan.tapi aku kesah apa?ha ha ha.