Friday, October 10, 2014

Move on

Bagi aku, move on ni boleh terbahagi pada dua. satu perasaan, satu lagi kenangan. yang bab perasaaan tu, aku dah pernah rasa dan dah pernah berjaya dah move on. tapi apa yang aku tengah alami lani, yang kedua tu. Kenangan.

Jujur aku cakap, aku rasa kenangan ni susah sangat nak lupa. Kadang2 kita dah move on dari perasaan suka dari orang tu, tapi kita rindu benda2 yang kita dah pernah buat dengan dia. Tapi dalam kes aku, aku tak boleh move on dari cerita lama yang buat aku sedih.

Aku tak boleh teringat benda lama, serioustalk aku cepat touching and sensitip gila kalau teringat balik pasai benda ni. Penah dak teringat benda lama walaupun time hang tengah happy, tiba2 hang jadi sedih, mood teruih takdak, ayaq mata murah ja nak turun keluaq. Penah? Susah wei bab benda ni. Nak ja balik p masa lampau pi halang diri aku dari duk involve dengan ______________ ni. hahaha.

dulu masa kecik2 bila aku nangih aku stop nangih sebab aku pikiaq aku takut jadi buta (sebab nangih kan kuaq ayaq mata banyak, takmau jadi mcm p ramlee hat nangeh sampai buta tu) tapi lani aku xleh stop nangih. kuaq ikot suka ja. pui